Klacht Global Collect: Betaald via iDeal maar niet ontvangen

Klachtnummer
# 164742
Gebruiker
Silvan
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb AVG Internet Security gekocht maar geen licentiecode ontvangen( verlenging abonnement bij AVG ( boekingsdatum 15-04-2016
Tegenrekening NL 14 RABO 0155 5032 19
Naam Global Collect B.V.

De oplossing

Geld terug ( € 26,99)

3 reacties

  1. Auteur
    Global collect
    Datum
    19-apr-2016 De heer Clauwaert per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst.
  2. Auteur
    Silvan
    Datum
    Ik heb een foutmelding ontvangen tijdens mijn iDeal betaling. Echter! het te betalen bedrag is van mijn rekening geboekt ( naar Global Collect B.V.) en AVG heeft het geld niet ontvangen
  3. Auteur
    Global collect
    Datum
    26-apr-2016 De heer Clauwaert per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Nogmaals uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Doorgegeven dat de betaling op 18 april door Ingenico ePayments is verwerkt en doorgestuurd is naar de organisatie waar de bestellin geplaatst is. Aangegeven dat wij de terugbetaling niet kunnen uitvoeren, omdat de betaling niet meer in het bezit is van Ingenico ePayments. Wederom geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst via de website die in de email is vermeld.

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen