Klacht Global Collect: Betaling niet gelukt

Klachtnummer
# 362019
Gebruiker
Mvg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 200 euro overgemaakt vanuit mijn bank naar skrill via ideal maar het geld is daar niet aangekomen terwijl het wel van mijn bank af is.

De oplossing

Geld op mijn skrill wallet zetten

1 reactie

  1. Auteur
    Global Collect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Driessen,

    Bedankt voor het contacteren van Ingenico ePayments via Klachtenkompas.

    Ingenico ePayments is een Payment Service Provider die betalingen verwerkt voor diverse bedrijven.

    Wij hebben uw betaling bevestigd aan Skrill. Skrill zal uw tegoed zo snel mogelijk bijschrijven.

    Voor verdere vragen adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met Skrill.

    Met vriendelijke groet,

    Customer Service
    Ingenico ePayments

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen