Opgelost door Global Collect: Betaling spoorloos.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 310483
Gebruiker
KaatjeK
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb al een klacht ingediend, onder nummer 308724. Jullie zeggen dat mijn 179,16 euro is doorgestuurd op 19 juni. Agoda zegt dit bedrag nooit van jullie te hebben ontvangen. Wij worden van het kastje naar de muur gestuurd.
Alsnog wil ik mijn geld terug. Er is tenslotte geen service verricht. Jullie hebben ons geld ontvangen, dus neem ik aan dat ik het van jullie terug ontvang.
Vr Gr Albert en Karin Visscher.

De oplossing

Zo spoedig mogelijk geld terug en geen verwijzingen meer naar Agoda. daar kom ik ook geen stap mee verder.

1 reactie

  1. Auteur
    Global collect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer en mevrouw Visscher,

    Bedankt dat u contact opneemt met Ingenico ePayments, eerder bekend als GlobalCollect BV via Klachtenkompas.nl.

    Ingenico ePayments is een Payment Service Provider die betalingen verwerkt voor diverse bedrijven.

    Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een bewijs van betaling te mailen naar cs@ingenico.com, zodat wij dit voor u kunnen uitzoeken?

    Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet,

    Met vriendelijke groet,

    Charline
    Customer Service
    Ingenico ePayments

Uiteindelijke oplossing

Auteur
KaatjeK
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog helemaal geen reactie. Maar plotseling stond ons geld weer op onze rekening.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen