Opgelost door Global Collect: Betaling via sofort (met global collect)

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 454227
Gebruiker
Skurt
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 11/06 een overschrijving gedaan via sofort naar turkish airlines voor mijn vliegtickets. Maar door een of andere reden kreeg ik een blanco pagina van sofort na de betaling. Ik heb mijn tickets van turkish airlines niet mogen ontvangen terwijl dat de betaling gwn door was gegaan. Ik zag dat dit bedrag van 482,13€ werd afgeschreven van mijn rekening door Global Collect BV.
Ik heb Turkish Airlines gecontacteerd maar zij zeiden dat dit geld geblokkeerd stond en dat ik opnieuw een boeking moest doen. Ik wil eerst mijn geld zo snel mogelijk terug ontvangen.

De oplossing

Ik wil mijn geld zsm terug zodat ik mijn nieuwe boeking kan doen

1 reactie

  1. Auteur
    Global Collect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    De heer, mevrouw Kurt heeft een email verzonden naar Ingenico ePayments / GlobalCollect BV.

    Deze kwestie wordt verder per email afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,
    Customer Service
    Ingenico ePayments / GlobalCollect BV

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Skurt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen