Opgelost door Global Collect: Blijkbaar lid van European Lottery Club

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 87708
Gebruiker
WillemBuik
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Sinds kort plotseling lid van de European Lottery Club.
gisteren de eerste afschrijving gehad.
iemand idee hoe ik hier van af kom?

De oplossing

Wil van dit ongewenste contract af!

4 reacties

  1. Auteur
    Global collect
    Datum
    Geachte heer Buik,
    GlobalCollect is een Payment Service Provider die betalingen verwerkt voor diverse bedrijven. Wij willen u graag assisteren met deze kwestie. Helaas, kunnen wij deze afschrijving niet in ons systeem terugvinden op basis van deze gegevens.
    Kunt u een kopie van uw bank afschrift toesturen per email wat duidelijk deze transactie laat zien? Het email adres waar u de gewenste informatie naartoe kunt sturen is: cs@globalcollect.com.
    Wij kunnen dan verder uitzoeken, welke organisatie ons de opdracht heeft gegeven, om deze betaling te verwerken. Bij voorbaat dank,
    Met vriendelijke groet,
    Customer Service Afdeling,
    GlobalCollect BV
  2. Auteur
    WillemBuik
    Datum
    Gegevens worden opgestuurd
  3. Auteur
    Global collect
    Datum
    Consument op 15.12.2014 per e-mail via customer service geinformeerd wat consument moet doen.
  4. Auteur
    WillemBuik
    Datum
    Duidelijk en nette afhandeling. nu nog het bedrijf aanschrijven die de onterechte opdracht heeft verstrekt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
WillemBuik
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen