Klacht Global Collect: Doorlopende onterechte incasso afschrijvingen

Klachtnummer
# 343344
Gebruiker
MvH98
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Elke maand probeert Global Collect BV €15,00 aftegeschrijven met onderstaande gegevens. Ik ben mij niet bewust dat ik me ergens voor ingeschreven heb. Bij wie kan ik terecht om deze incasso stop te zetten?
Ik heb de afschrijvingen laten terugboeken via ING Bank en de bedrijf geblokeert.

Incassant ID NL40ZZZ342349500000
GLOBAL COLLECT BV

Laatste incassobedrag € 15,00
Laatste incassodatum 05-02-2018
Frequentie Doorlopend
Referentie G5238L2X98389840

De oplossing

Graag mijn gegevens uit het bestand wissen en ik wens geen ongevraagde afschrijvingen meer tegen te komen.

1 reactie

  1. Auteur
    Global Collect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    11-Jan-2019 De heer van Haaren per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Geinformeerd namens welke organisatie wij deze automatische incasso hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie die de opdracht heeft gegeven voor deze automatische afschrijving. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen