Klacht Global Collect: Dyson ventilator AM09 Hot+Cool wel betaald, maar niet geleverd.

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 291193
Gebruiker
hot and cool
Datum
1 reactie

Details

De klacht

By Dyson ventilator besteld en betaald via Ideal ING Bankieren en afgeschreven
op 26-01-2018 een bedrag van € 329,00 t.n.v. Global Collect.
Dyson zegt bedrag niet te hebben ontvangen en sturen je het bos in.
Global Collect houdt je disproportioneel lang aan de telefoonlijn met muziek en
kunnen je dan ineens niet te woord staan.

De oplossing

Dyson moet zich houden aan hun belofte om product na 1 werkdag te leveren.

1 reactie

  1. Auteur
    Global collect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw De Koning,

    Wij hebben uw klacht ontvangen via de website Klachtenkompas.nl. Wij vinden het heel vervelend voor u om te horen dat u zo lang bij ons telefonisch in de wacht heeft gestaan. Deze klacht zal ik dan ook doorsturen naar onze afdeling telefonische klantencontact.

    Wat betreft uw klacht van de Dyson ventilator, op basis van de gegeven informatie kan ik helaas uw betaling niet terugvinden in ons system.

    Ik wil u dan ook verzoeken om een kopie van uw bewijs van betaling per email aan ons toe te sturen (cs@ingenico.com) zodat wij de status van uw betaling kunnen nakijken.

    Onze excuses voor het ongemak en zie gaag uw email tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Ilse
    Customer Service

Uiteindelijke oplossing

Auteur
hot and cool
Datum
Uiteindelijke oplossing
wel wat betreft Global Collect echter wat Dyson betreft kan daar geen goed woord vanaf. Eerst een week aan het lijntje houden en het bos insturen en dan ineens gewoon de order annuleren. Hun houding geeft absoluut geen pas. Wat mij betreft wil ik Global Collect sluiten en Dyson denk ik nog over na. met vriendelijke groet en trouwens bedankt hans de Koning
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen