Opgelost door Global Collect: er word maandelijks zonder toestemming geld van mijn rekening geschreven

content Opgelost
herfstbloem

Er word zomaar 15 euro van mijn rekening geschreven maandelijks. Ik had dit pas vandaag door. Hoe kan dit ik heb hier geen toestemming voor gegeven. Dat verwacht je niet. Je denkt punten te sparen voor korting nergens staat dat je maandelijks een bedrag moet betalen. Ik vind dit niet netjes en voel me belazert

Ik zou graag de bedragen 3 maal 15 euro terug gestort krijgen en graag willen dat de ongevraagde afschrijvingen per direct wordrn stop gezet.

Global collect
    Geachte heer, mevrouw Hoogkamer,

Bedankt dat u contact opneemt met Ingenico ePayments, eerder bekend als GlobalCollect BV.

Ingenico ePayments is een Payment Service Provider. Een Payment Service Provider verwerkt betalingen in opdracht van andere bedrijven.

In uw geval heeft Winkelenensparen.nl ons opdracht gegeven uw rekening te debiteren.

Voor verdere vragen kunt u Winkelenensparen.nl rechtstreeks benaderen via het volgende emailadres: ledenservice@winkelenensparen.nl.

Customer Service
    Ingenico ePayments

herfstbloem
Ik ben blij dat ik nu weet hoe je het bedrijf kan benaderen. Ik hoop dat het bedrijf ook iets van zich laat horen en de automatische incasso per direct stopt. Het probleem de ongevraagde automatische incasso is nog niet opgelost dus ik vind het dubbel. Ben tevreden dat jullie mij een mail hebben gegeven zodat ik het bedrijf kan mailen. Alleen daarmee is het probleem nog niet opgelost.

Ook een klacht indienen over Global Collect?