Klacht Global Collect: Fast Spring by Global Collect stuurt betaling niet door.

Erik

Ik heb een bestelling gedaan via een advertentie van Skylum. Bij de betaling via Ideal kreeg ik bij het afronden van de betaling een melding dat door een onverwachte fout de betaling niet kon worden geaccepteerd. Maar het geld was wel van mijn rekening afgeschreven. En dat was het dan. Geen enkele reactie meer, niet van Skylum niet van Fast Spring BV by Global Collect.

Ik zou graag of de bestelling ontvangen of mijn geld terug.

Erik
De klacht is niet opgelost. Ik heb op verzoek een kopie van het bankafschrift op gestuurd naar Global Collect en de reactie daarop was dat de firma Fast Spring alsnog spoedig de bestelling zou afleveren/ bezorgen. Maar bij deze belofte bleef het dan ook. hier heb ik op gereageerd en kreeg als antwoord dat ik direct contact moest op nemen met Fast Spring. dat heb ik gedaan en dan krijg ik het bericht dat mijn support ticket niet zou zijn verzonden???? Geen idee waar ik die ticket vandaan moet halen. Het word voor mij een beetje onoverzichtelijk en weet wel dat dit de laatste keer is dat ik iets bestel bij Skylum en betalen via Ideal laat ik ook maar. Zolang het goed gaat is er niets aan de hand maar bij een storing (waar ik niets aan kan doen) raak je verzeild in een wirwar van mail en bedrijven waar ik niets van snap.

Ook een klacht indienen over Global Collect?