Opgelost door Global Collect: Geld is niet gearriveerd bij skrill

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 481218
Gebruiker
Peter
Datum
1 reactie

Details

De klacht

€20,20 overgemaakt is niet aangekomen hierbij de details
Naam: Global Collect BV
Omschrijving: A523002ZSXXB
0050004860295547 Online payment
SKR?Skrill.com
IBAN: NL79INGB0651892724
Kenmerk: 18-09-2020 01:37 0050004860295547
Valutadatum: 18-09-2020

De oplossing

Geld alsnog naar skrill

1 reactie

  1. Auteur
    Global Collect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    22-Sept-2020 De heer Hoksbergen per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Peter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld is binnegekomen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen