Klacht Global Collect: Geld overgeboekt maar niet doorgevoerd. Betaling mislukt! geld weg!

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 266713
Gebruiker
kevin900913
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste Global Collect.

Heb vorige week 25,- en vervolgens 10,- overgemaakt via jullie naar Karamba.
Maar kreeg een mail vam Karamba.
Overboeking mislukt. Maar mijn geld is wel verdwenen.

Betalings omschrijvingen zijn.

444719864859 0020001612630968 9183274951183274 NG International

En

444719866339 0020001612681703 9991274956991274 NG International

Zou graag mijn boekingen terug geboekt of op karamba willen hebben

M.V.G

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Global collect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Moorman,

    Bedankt dat u contact opneemt met Ingenico ePayments, eerder bekend als GlobalCollect BV.

    Ingenico ePayments is een Payment Service Provider die betalingen verwerkt voor diverse bedrijven. Wij hebben uw betalingen ontvangen en op 03-Jul-2017 doorgestuurd naar Aspire/Neo-Games.

    Voor verdere vragen adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met Aspire/Neo-Games via het volgende emailadres: compliance-neo@neogames.com

    Met vriendelijke groet,

    Dominic
    Customer Service
    Email: cs@ingenico.com

    Om verdere correspondentie te bevorderen, gelieve te reageren op deze email.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
kevin900913
Datum
Uiteindelijke oplossing
Hoi Global Collect. Zijn er specificaties, Bewijzen van het doorsturen naar Aspire/Neo-Games? Dan kan ik daar heen mailen met de gegevens van jullie. Groetjes
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen