Klacht Global Collect: Global collect betaling via Ideal

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 147700
Gebruiker
Christel
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 9-1-2016 een betaling via Ideal gedaan. Geld afgeschreven via Global collect maar niet aangekomen bij de begunstigde.
Het betrof een betaling naar het buitenland, en erg moeilijk om op te lossen.
Het betrof een loterij en inmiddels is de loterij al geweest, dus geld kwijt!

De oplossing

Geld terug

4 reacties

  1. Auteur
    Global collect
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Veer,

    Bedankt dat u contact opneemt met GlobalCollect.

    GlobalCollect is een Payment Service Provider die betalingen verwerkt voor diverse bedrijven.

    Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons te voorzien van een bewijs van betaling of uw bank afschrift? Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, moet het bewijs van betaling/bank afschrift aan de volgende eisen voldoen:

    1) naam van de rekening houder;
    2) het rekening nummer;
    3) het bedrag van de betaling;
    4) omschrijving van betaling;
    5) datum van betaling;
    6) rekening nummer en naam van de ontvanger.


    Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet,

    Met vriendelijke groet,

    Charline
    Customer Service
    Email: cs@globalcollect.com

    Om verdere correspondentie te bevorderen, gelieve alle voorgaande email correspondentie bij te voegen
  2. Auteur
    Christel
    Datum
    benodigde gegevens via e-mail gestuurd,
    wacht op een reactie
  3. Auteur
    Global collect
    Datum
    12-Jan-2016 Mevrouw Van der Veer per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@globalcollect.com. Uitgelegd wie GlobalCollect is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst.

  4. Auteur
    Christel
    Datum
    HEB GEEN VOORSTEL GEACCEPTEERD!!!! ER IS NL. HELEMAAL GEEN VOORSTEL GEDAAN!!!! Er is gevraagd om gegevens die heb ik netjes verstuurd en daarna een lullig (standaard) mailtje dat ik maar met het bedrijf in america contact op moet nemen. Slechter dan slecht kan niet. Mijn geld is nog spoorloos (in de pocket bij globalcollect). Dus mensen niet via Ideal betalen als het via Globalcollect gaat!!!!!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Christel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen