Klacht Global Collect: Global collect heeft mijn geld niet overgemaakt naar bwin. Com

Klachtnummer
# 394015
Gebruiker
Maurickvhts
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb gister nacht een betaling naar bwin.com gedaan via Skrill. Bwin heeft de betaling echt nog niet ontvangen en zeggen dat de betaling nog steeds op pending staat. Terwijl het geld wel van mijn rekening is afgeschreven.

Naam: Moneybookers By Globalcollect
Rekening: NL14 RABO 0155 5032 19
Datum: 03-10-2019
Bedrag: -20 euro
Type: IDeal mobiel
Omschrijving: 347451079269 0020002656471322 Online payment Referentie: 2019-10-03 01:12 002000265647132

De oplossing

Zsm mijn overgemaakte 20 euro overmaakt naar mijn rekening of de transactie voltooid door het naar bwin.com te sturen

1 reactie

  1. Auteur
    Global Collect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    04-Oct-2019 Mevrouw Van Harinxma Thoe Slooten per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen