Klacht Global Collect: Globel collect haalt zonder toestemming geld van mijn ING rekening af en dit wil ik stop zetten.

Klachtnummer
# 324270
Gebruiker
Seema
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Globel collect BV trekt regelmatig €15,00 af van mijn ING rekening.
Ik heb hen nooit toestemming gegeven voor automatische afschrijving. Ik ken het bedrijf ook niet.
Ik vraag mij af waar het geld naar toe gaat.
Hoe kan ik dit stopzetten. Ik heb hen nu geblokkeerd.
Kan ik de bedragen terug gestort ontvangen.

De oplossing

Om te stoppen dat er geld van mijn rekening zonder toestemming wordt afgehaald

1 reactie

  1. Auteur
    Global collect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    28-Sept-2018 De heer, mevrouw [naam verwijderd door moderator] per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen