Klacht Global Collect: iDEAL betaling via global collect komt blijkbaar niet aan bij AVG

Klachtnummer
# 161974
Gebruiker
hmasten
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 21032016 via IDEAL een betaling gedaan voor een AVG internet security product . Betaling gaat via GlobalCollect volgens de informatie op mijn ING app.
Bij AVG alleen in het Engels contact mogelijk, GlobalCollect is tussenschakel.
Kan GlobalCollect aangeven of deze betaling bij hen is verwerkt/doorgegeven aan AVG.

De oplossing

Product van AVG of geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Global collect
    Datum
    Geachte mevrouw Mastenbroek,

    Bedankt dat u contact opneemt met Ingenico ePayments, eerder bekend als GlobalCollect BV.

    Ingenico ePayments is een Payment Service Provider die betalingen verwerkt voor diverse bedrijven. Wij hebben uw betaling ontvangen en op 22-Mrt-2016 doorgestuurd naar AVG.

    Voor verdere vragen adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met AVG via de volgende website: http://www.avg.com.

    Met vriendelijke groet,

    Charline
    Customer Service

Ook een klacht indienen over Global Collect?