Opgelost door Global Collect: ik heb betaald maar volgens SBG hebben zij geen geld binnen gekregen

content Opgelost
Jessel

Ik heb op 27 juni 2018 om 00:52 uur een zonnebril op via smartbuyglasses besteld. Ik heb het geld overgemaakt, maar geen bevestiging ontvangen. Ik heb een aantal makls gestuurd naar SBG, ik heb nu een reactie gekregen waarin staat dat zij mijn bestelling wel binnen hebben gekregen maar geen betaling... op mijn bankafschrift staat wel vermeld dat het geld naar global collect is overgemaakt.

Ik ontvang graag mijn bestelling en anders mijn geld terug.
M.v.g.

Global collect
    Geachte heer, mevrouw Malmberg,

Bedankt dat u contact opneemt met Ingenico ePayments, eerder bekend als GlobalCollect BV via Klachtenkompas.nl.

Ingenico ePayments is een Payment Service Provider die betalingen verwerkt voor diverse bedrijven.

Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons een bewijs van betaling toe te sturen naar cs@ingenico.com?

Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet,

Customer Service Ingenico ePayments

Jessel
Nadat ik reacrie van GC had gekregen, heb iik van SmartBuyGlasses tot op de dag van vandaag geen bevestiging van mijn aankoop gekregen. Dus heb ik SBG weer een paar keren gemaild samen met een screenshot van de betalingsbewijs. Toevallig heb ik vandaag van SBG een mail ontvangen: Dear Jesline, I am Nadeem, happy to assist you. I am sorry for speaking English only as I am helping in the busy season. Please accept my apologies for the delayed reply. Kindly note that I transferred the document to my accounting team to approve the payment and your order. I will get a confirmation in the next 24/48 hours and I will get back to you. I remain at your disposal for further inquiries. Best Regards, Nadeem Klantenservice SmartBuyGlasses On Mon, 2 Jul at 7:48 PM ,

Ook een klacht indienen over Global Collect?