Opgelost door Global Collect: Ik vind het niet netjes dat ze zomaar een automatische incasso in werking zetten voor iets waar ik g

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 345810
Gebruiker
Berkhof7
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Elke maand wordt ook mij 15 euro automatisch geïncasseerd. Dit niet te hebben toegezegd. Ook zie ik dat een doorlopende incasso is. Ik wil dat dit direct wordt stopgezet. Winkelenspaar.nl zit hier achter. Maar ik heb hen nooit toegezegd van nu diensten gebruik te willen maken.

De oplossing

Laat ze onmiddellijk stoppen met iedere maand 15 euro afhandigd te maken.

1 reactie

  1. Auteur
    Global Collect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    23-Jan-2019 Mevrouw Berkhof per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Berkhof7
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niet meer lid zijn van Winkelensparen.nl . Per ongeluk gebeurd door een internet aanbieding van Sarenza.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Global Collect?