Opgelost door Global Collect: Ik wil mijn tickets of geld terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 325705
Gebruiker
Sara
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb 4 tickets besteld via turkisch zijns en ik betaalde via globalcollet maar niks gehoord en geen email gekregen ik belde de turks airlines en er is geen reserveren
Voor 17 november en terug op 28 november
Nu geen tickets en ook geen geld ik wil mijn geld terug of mijn tickets


Shaza saad
shazasaad85@gmail.com

Gewenste oplossing

Ik wil de tickets of mijn geld terug
Geboden oplossing
Mijn klacht is opgelost..ik heb mijn geld terug gekregen...
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Global collect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    8-Okt-2018 De heer, mevrouw Saad Alhaj Ali per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen