Klacht Global Collect: ik zie dit als oplichting

Klachtnummer
# 285839
Gebruiker
passaat
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Gisteren heb ik 36 Euro overgemaakt ten behoeve van Soft City, wat bedoeld was om de pc te onderhouden, te cleanen, ik ontvang een bevestiging van betaling, maar de code wordt niet geactiveerd, dat betekent, dat ik niets aan deze software heb en graag het bedrag terug geboekt zie!

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Global collect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    04-Jan-2018 Mevrouw Van der Schleij per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen