Opgelost door Global Collect: Kan Global Collect niet bereiken

angry Opgelost
T. Hordijk

Gobal collect gebeld op 023-5671500 om een probleem inzake een incasso op te lossen. 2x gebeld.
Beide keren langdurig met een muziekje aan de lijn gehouden resp. 30 en 25 minuten.
De (Nederlandstalige) neemt gewoon niet op.
Nogmaals gebeld op 28-5-2020 maar de receptioniste van dat moment nam niet de tijd naar mij te luisteren en prikte het gesprek meteen weer door naar hun muziekafdeling.
Daarna weer gebeld er wordt nu direct gevraagd om geduld, maar er wordt ook niet meer opgenomen.

Zorgen dat ik iemand van de klantenservice kan spreken.

Global Collect
    Beste heer, mevrouw Hordijk,

Wat vervelend dat u ons niet aan de telefoon heeft gekregen en dat het mis is gegaan in de doorschakeling. Ik heb uw terug bel verzoek doorgestuurd naar onze klantenservice en gevraagd u vandaag terug te bellen.

Tevens kan ik u aangeven dat het nummer waarop u eventueel onze klantenservice kan bereiken het volgende is:
    +31 23 567 1549
    08003200010

Het spijt mij voor het ongemak.

Ilse
    Customer Service
    Ingenico ePayments / GlobalCollect BV

T. Hordijk
Een ander telefoonnummer gekregen dat wel goed bereikbaar zou zijn. Echter weer 15 minuten naar muziek moeten luisteren. Kreeg toen opeens een bandje te horen dat zei. "Helaas is onze Nederlandse klantenservice gesloten" Hoelang moet je dan maar raden. Geen enkele verdere berichtgeving. Wat een slechte organisatie. Vandaag 4-6 telefonisch contact gehad. Op verzoek het verhaal naar een e-mail adres verzonden. Zij gaan dit nu behandelen. Heb weer enig vertrouwen in de afloop. Vandaag 5-6 een e-mail ontvangen. De zaak is opgelost. Jammer dat het moeilijk was om in contact te komen. De snelheid van afhandelen is wel perfect.

Ook een klacht indienen over Global Collect?