Klacht Global Collect: Me geld terug en stop zetten

Klachtnummer
# 347031
Gebruiker
A. Niks
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zoals vele voor mij is het mij ook overkomen. Er word maandelijks 15 euro van mij rek. Afgeschreven weet niet wat het is en wil er van af. Maar wie, wat en waar kan ik terecht om me geld terug te ontvangen en hier van af te komen.

De oplossing

Stop zetten en me geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Global Collect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    30-Jan-2019 Mevrouw Niks per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze automatische incasso hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, die opdracht heeft gegeven voor deze automatische incasso. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen