Klacht Global Collect: Mijn Geld terug hebben

Klachtnummer
# 372703
Gebruiker
Soumia
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 19 oktober 2018 had ik 0.01 overgemaakt naar global collect ik weet niet meer waarom!? (Er was zo iets can google of mail!!) En daarna er werd 5 keer 15 euro afgeschreven van mijn bank ik kon alleen de twee recente 15 euro terug boeken, de rest kan niet omdat er zijn meer dan 56 dagen geweest!! Ik weet niet wat de reden is dat deze bank geld van mijn bank pakt! Ik wil graag mijn geld (3*15) terug en dat die stopt met geld pakken.

De oplossing

Mijn geld terug storten en stoppen met automatische incasso!!

1 reactie

  1. Auteur
    Global Collect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    25-Jun-2019 Mevrouw Betouaf per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze automatische incasso hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie die de opdracht heeft gegeven voor deze automatische incasso. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen