Opgelost door Global Collect: Onbekende afschrijving

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 491985
Gebruiker
Karel ARI
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 17-10-2020 17:14 002000434525586 werd een bedrag van € 49,99 afgeschreven. Mij is niet (meer) bekend waar dat voor was.

De oplossing

Ik wil de ontvanger weten en om welke factuur het gaat

1 reactie

  1. Auteur
    Global Collect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Koopman,

    Bedankt dat u contact opneemt met Ingenico a Worldline brand, eerder bekend als GlobalCollect BV.

    Ingenico a Worldline brand is een Payment Service Provider die betalingen verwerkt voor diverse bedrijven.

    Met de verkregen informatie kan ik uw betaling helaas niet terugvinden in ons systeem.

    Zou u zo vriendelijk willen zijn mij per email (cs@ingenico.com) te voorzien van het 12 cijferige betalingskenmerk plus een kopie van uw bankafschrift die aan de volgende eisen voldoet:

    1) naam van de rekening houder;
    2) het rekening nummer;
    3) het bedrag van de betaling;
    4) omschrijving van betaling;
    5) datum van betaling;
    6) rekening nummer en naam van de ontvanger.

    Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet,

    Met vriendelijke groet,

    Ilse
    Customer Service /Ingenico

    Email : cs@ingenico.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Karel ARI
Datum
Uiteindelijke oplossing
Onder voorbehoud van de levering van een factuur door de oorspronkelijke leverancier heeft Global Collect snel de informatie aangeleverd waarom ik heb gevraagd. Applaus!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen