Klacht Global Collect: Oneigenlijke incasso van inmiddels €150.!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 450903
Gebruiker
Belazerd
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Er wordt maandelijks zomaar €15,- van mijn rekening afgeschreven, sinds september 2019. Die heb ik al die tijd over het hoofd gezien. Hoe kan dit zonder mijn toestemming gebeuren. Dit vind ik nogal een bedrag.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf dit bedrag terug stort en de incasso stopzet!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Belazerd
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze schuiven de verantwoordelijkheid af met een wazige verwijzing naar een ander bedrijf en storten mijn geld niet terug. Ik moet het zelf maar uitzoeken. Crimineel gedrag, ik begrijp niet dat dit kan in Nederland. Zonder jouw toestemming kan je bankrekening geplunderd worden en je hebt geen enkel verweer. Onbegrijpelijk. Begrijp goed dat ik u als Global Collect medeaandprakelijk stel. Niet voor niets is er de mogelijkheid van DigiD om nog maar niet te spreken van de ouderwetse handtekening. U bent medeplichtig!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen