Klacht Global Collect: Ongeacht geld afschrijven

Klachtnummer
# 345566
Gebruiker
Tomk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er is op diverse data

18-07-2018
17-08-2018
19-09-2018
17-10-2018
19-11-2018
19-12-2018
17-01-2019

Bij ons van de rekening 15,- ingehouden per transactie

Echter hebben wij hier NOOIT akkoord voor gegeven en willen dan ook zsm ons geld retour !!!

De oplossing

Het zsm terugstorten van al het afgeschreven geld !!

Komen hier nu pas achter maar dat wil niet zeggen dat we bestolen mogen worden !!!

1 reactie

  1. Auteur
    Global Collect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    22-Jan-2019 De heer Kruiskamp per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen