Opgelost door Global Collect: ongeoorloofde maandelijkse afschrijving

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 265584
Gebruiker
jwde
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Maandelijks wordt er 15 Euro afgeschreven voor winkelensparen.. Helaas sparen we niets . De zogenaamde opdracht was gekoppeld aan een aankoop via internet

De oplossing

Wij verzoeken U het door u geincasseerde bedrag terug te storten

1 reactie

  1. Auteur
    Global collect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw el Haouzi,

    Bedankt dat u contact opneemt met Ingenico ePayments, eerder bekend als GlobalCollect BV.

    Ingenico ePayments is een Payment Service Provider. Een Payment Service Provider verwerkt betalingen in opdracht van andere bedrijven.

    In uw geval heeft Winkelenensparen.nl ons opdracht gegeven uw rekening te debiteren.

    Voor verdere vragen kunt u Winkelenensparen.nl rechtstreeks benaderen via het volgende emailadres: ledenservice@winkelenensparen.nl.

    Met vriendelijke groet,

    Charline
    Customer Service

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jwde
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ben doorverwezen naar telefoonnummer van sparenenwinkelen. Afwachten,want deze firma werkt langzaam als het om terugbetalen gaat.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen