Klacht Global Collect: onrechtmatig geld afgeschreven

Klachtnummer
# 257074
Gebruiker
pegasus88
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er wordt sinds 5 maanden 15,- via GLOBAL COLLECT BV; omschrijving wly winkelsparen.nl, afgeschreven per automatisch incasso. Hier heb ik absoluut geen toestemming voor gegeven,

De oplossing

Stopzetten van het automatisch incasso en volledige bedrag van 75,- storneren

1 reactie

  1. Auteur
    Global collect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Sanders,

    Bedankt dat u contact opneemt met Ingenico ePayments, eerder bekend als GlobalCollect BV.

    Ingenico ePayments is een Payment Service Provider. Een Payment Service Provider verwerkt betalingen in opdracht van andere bedrijven.

    In uw geval heeft Winkelenensparen.nl ons opdracht gegeven uw rekening te debiteren.

    Voor verdere vragen kunt u Winkelenensparen.nl rechtstreeks benaderen via het volgende emailadres: ledenservice@winkelenensparen.nl.

    Met vriendelijke groet,

    Charline
    Customer Service
    Email: cs@ingenico.com

    Om verdere correspondentie te bevorderen, gelieve te reageren op deze email.

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen