Opgelost door Global Collect: Onrechtmatige afboeking door Global Collect BV

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 288200
Gebruiker
G. Bennink
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na een mail aangaande winkel spaar heb ik op 25-10 2017 € 0,01 overgemaakt. Ik dacht dat dit symbolisch was. Op 29-11-2017 is er € 15,00 afgeschreven met als kenmerk machtiging / in cassant ID: G5238L 2x 98080310 NL 40222342349500000. Op 29-12-2017 wederom € 15,00 afgeschreven. Op 09-01-2018 heb ik dit bedrag laten terugboeken. Ik heb nooit iets ontvangen van een overeenkomst of iets degelijks.

De oplossing

Stoppen met onrechtmatig afschrijven.

1 reactie

  1. Auteur
    Global collect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Bennink,

    Ingenico ePayments is een Payment Service Provider. Een Payment Service Provider verwerkt betalingen in opdracht van andere bedrijven.

    In uw geval heeft Winkelenensparen.nl ons opdracht gegeven uw rekening te debiteren.

    Voor verdere vragen kunt u Winkelenensparen.nl rechtstreeks benaderen via het volgende emailadres: ledenservice@winkelenensparen.nl.

    Met vriendelijke groet,

    Ilse
    Customer Service
    Email: cs@ingenico.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G. Bennink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Op 10-01-2018 om 11.34 uur is aan mij een mail verzonden met de mededeling dat het bedrijf graag de klacht wil afsluiten. Ingenico ePayments is een Payment Service Provider, welke betalingen verwerkt in opdracht van andere bedrijven. In mijn geval heeft Winkelenensparen nl hun opdracht gegeven mijn rekening te debiteren.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen