Opgelost door Global Collect: Onrechtmatige afboeking door Global Collect BV

content Opgelost
G. Bennink

Na een mail aangaande winkel spaar heb ik op 25-10 2017 € 0,01 overgemaakt. Ik dacht dat dit symbolisch was. Op 29-11-2017 is er € 15,00 afgeschreven met als kenmerk machtiging / in cassant ID: G5238L 2x 98080310 NL 40222342349500000. Op 29-12-2017 wederom € 15,00 afgeschreven. Op 09-01-2018 heb ik dit bedrag laten terugboeken. Ik heb nooit iets ontvangen van een overeenkomst of iets degelijks.

Stoppen met onrechtmatig afschrijven.

Global collect
    Geachte heer, mevrouw Bennink,

Ingenico ePayments is een Payment Service Provider. Een Payment Service Provider verwerkt betalingen in opdracht van andere bedrijven.

In uw geval heeft Winkelenensparen.nl ons opdracht gegeven uw rekening te debiteren.

Voor verdere vragen kunt u Winkelenensparen.nl rechtstreeks benaderen via het volgende emailadres: ledenservice@winkelenensparen.nl.

Ilse
    Customer Service
    Email: cs@ingenico.com

G. Bennink
Op 10-01-2018 om 11.34 uur is aan mij een mail verzonden met de mededeling dat het bedrijf graag de klacht wil afsluiten. Ingenico ePayments is een Payment Service Provider, welke betalingen verwerkt in opdracht van andere bedrijven. In mijn geval heeft Winkelenensparen nl hun opdracht gegeven mijn rekening te debiteren.

Ook een klacht indienen over Global Collect?