Opgelost door Global Collect: onterecht maandelijks afschrijven van €15,- per maand

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 521176
Gebruiker
L. Smits
Datum
1 reactie

Details

De klacht

sinds 2017 is er na een eenmalige transactie van €0,01 via Epay maandelijks €15,- afgeschreven.
op dit moment zijn dit 45 transacties met een huidig totaal van €675,-

De oplossing

dat het maandelijks incasseren stopt, en ik het gehele bedrag teruggestort krijg

1 reactie

  1. Auteur
    Global Collect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    18-Feb-2021 De mevrouw Smits per email geinformeerd.
    Email is verstuurd via cs@ingenico.com.
    Uitgelegd wie Ingenico a Worldline brand is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze automatische incasso hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie die de opdracht heeft gegeven voor deze automatische incasso voor meer informatie hierover en het stopzetten hiervan.
    Met vriendelijke groet,
    Customer Service Ingenico a Worldline brand  

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L. Smits
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het hele bedrag is teruggestort. Jammer genoeg zonder enige vorm van communicatie
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen