sinds 2017 is er na een eenmalige transactie van €0,01 via Epay maandelijks €15,- afgeschreven. op dit moment zijn dit 45 transacties met een huidig totaal van €675,-
De oplossing
dat het maandelijks incasseren stopt, en ik het gehele bedrag teruggestort krijg
1 reactie
Auteur
Global Collect
Datum
Dit is onze laatste reactie
18-Feb-2021 De mevrouw Smits per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico a Worldline brand is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze automatische incasso hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie die de opdracht heeft gegeven voor deze automatische incasso voor meer informatie hierover en het stopzetten hiervan. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico a Worldline brand
Uiteindelijke oplossing
Auteur
L. Smits
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het hele bedrag is teruggestort.
Jammer genoeg zonder enige vorm van communicatie
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over Global Collect?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.