Opgelost door Global Collect: Onterechte afschrijving van €15.00 van mijn rekening

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 422267
Gebruiker
Chinatown
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er is zonder mijn toestemming €15.00 van mijn rekening afgeschreven. Ik heb mijn bank inmiddels verzocht dit bedrag terug te storten. Wil graag herhaling voorkomen. Wat moet ik doen?

De oplossing

Excuses aanbieden en mij de zekerheid verschaffen dat dit niet nogmaals gebeurt.

1 reactie

  1. Auteur
    Global Collect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    6-Feb-2020 De heer, mevrouw Salzmann per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze automatische incasso hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie die de opdracht heeft gegeven voor deze automatische incasso voor meer informatie hierover en het stopzetten hiervan. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Chinatown
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heb me laten uitschrijven bij ‘opdrachtgever’ van GlobalContact.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen