Klacht Global Collect: onterechte afschrijvingen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 522606
Gebruiker
Fish
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds 29 augustus 2020 is er na een eenmalige transactie van €0,01 van Webloyalty via GlobalCollect maandelijks €15,- afgeschreven van mijn bankrekening zonder mijn toestemming. Ik heb niks besteld bij dit bedrijf en die naam nooit heb gehoord. Op dit moment zijn in totaal 5 transacties geweest, dat is in totaal 75 euro. Het is me gelukt 30 euro terug te boeken. Graag wil ik per omgaande de resterende 45 euro ontvangen op mijn bankrekening NL15 RABO 0128 8297 53 t.a.v S. Zhu.

Alvast bedankt en groeten,
July Zhu

De oplossing

45 euro terugstorten

1 reactie

  1. Auteur
    Global Collect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dear Mr., Ms. Zhu,

    Thank you for for reaching out to us.

    Ingenico a Worldline brand, is a Payment Service Provider. A Payment Service Provider processes payments on behalf of other companies.

    In your case Winkelenensparen.nl gave us the instruction to debit your account.

    For any further questions regarding this direct debit we advise you to contact Winkelenensparen.nl directly via email: ledenservice@winkelenensparen.nl.

    With Kind Regards,

    Antsa
    Customer Service /Ingenico

    Email : cs@ingenico.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fish
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb zojuist een e-mail aan bovenstaande e-mail gestuurd. Als dit niet opgelost word kom ik nog terug.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen