Klacht Global Collect: Ophouden met afboeken! Willen jullie ook dat er geld van jullie rekening wordt afgeschreven?

Klachtnummer
# 302931
Gebruiker
Ap Vlijm
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al maanden wordt er € 15,- van mijn rekening afgeschreven. Ik heb daar nooit opdracht voor gegeven. Ik laat dus elke maand het bedrag storneren. Het afschrijven houdt niet op. Ik ben hier helemaal klaar mee. Afschrijven zonder opdracht en van jou verwachten dat je actie onderneemt is niet mijn stijl.

De oplossing

Bellen of mailen. 06-21880202.

1 reactie

  1. Auteur
    Global collect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Vlijm,

    Bedankt dat u contact opneemt met Ingenico ePayments, eerder bekend als GlobalCollect BV.

    Ingenico ePayments is een Payment Service Provider. Een Payment Service Provider verwerkt betalingen in opdracht van andere bedrijven.

    In uw geval heeft Winkelenensparen.nl ons opdracht gegeven uw rekening te debiteren.

    Voor verdere vragen kunt u Winkelenensparen.nl rechtstreeks benaderen via het volgende emailadres: ledenservice@winkelenensparen.nl.

    Met vriendelijke groet,

    Charline
    Customer Service
    Ingenico ePayments

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen