Klacht Global Collect: Oplichterij

Klachtnummer
# 254835
Gebruiker
Henryhein
Datum
1 reactie

Details

De klacht

wly-winkelenspaar.nl-schrijft-voor-1e keer 15 euro van mijn rekening.

De oplossing

stopzetten en bedrag storneren.

1 reactie

  1. Auteur
    Global collect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Van der Heijden,

    Bedankt dat u contact opneemt met Ingenico ePayments, eerder bekend als GlobalCollect BV.

    Ingenico ePayments is een Payment Service Provider. Een Payment Service Provider verwerkt betalingen in opdracht van andere bedrijven.

    In uw geval heeft Winkelenensparen.nl ons opdracht gegeven uw rekening te debiteren.

    Voor verdere vragen kunt u Winkelenensparen.nl rechtstreeks benaderen via het volgende emailadres: ledenservice@winkelenensparen.nl.

    Met vriendelijke groet,

    Charline
    Customer Service

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen