Klacht Global Collect: Schandalige oplichting

Klachtnummer
# 300353
Gebruiker
RowanNoaEliz
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Om de maand wordt er een bedrag van 74,97 afgeschreven van mijn oma (89jr) haar rekening zonder hiervoor toestemming te geven. Dat vind al ruim een jaar plaats.

De oplossing

Totale terug betaling!

1 reactie

  1. Auteur
    Global collect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Gardenier-Kurvers,

    Bedankt dat u contact opneemt met Ingenico ePayments, eerder bekend als GlobalCollect BV via Klachtenkompas.nl.

    Ingenico ePayments is een Payment Service Provider die betalingen verwerkt voor diverse bedrijven.

    Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons te voorzien van een bewijs van betaling?

    Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet,

    Met vriendelijke groet,

    Charline
    Customer Service
    Email: cs@ingenico.com

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen