Opgelost door Global Collect: staan veel van deze gevallen op internet van dit bedrijf gaat de kant op van slimme oplichting

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 349810
Gebruiker
melkboer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

word 15 euro van mijn rekening afgeschreven zonder ooit toestemming dat hoort niet

De oplossing

geen geld meer van mijn rekening afschrijven (rekening reeds geblokkeerd)

1 reactie

  1. Auteur
    Global Collect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    15-Feb-2019 De heer, mevrouw Cohrs per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze automatische incasso hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie die de opdracht heeft gegeven voor deze automatische incasso. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Uiteindelijke oplossing

Auteur
melkboer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Opzegging geregeld
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen