Opgelost door Global Collect: Verduistering/oplichting geen woorden voor

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 289181
Gebruiker
passaat
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nu, kom ik tot de ontdekking dat er helemaal verkeerd gereageerd wordt , zij blijven maar beweren, dat ik 9,99, gehad heb en gaan helemaal niet in op het bedrag van 36,99, weer email teruggestuurd en gevraagd wat voor een bedrijf is dit?Bovendien heeft mijn beveiligingsbedrijf een "trojan"verwijderd, terwijl ik het bewijs wilde invoeren.

De oplossing

Meteen een betaling overmaken en wel direkt, mag ook aan julle

1 reactie

  1. Auteur
    Global collect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Van der Schleij,

    Bedankt dat u contact opneemt met Ingenico ePayments, eerder bekend als GlobalCollect BV.

    Wij hebben vandaag de confirmatie van Upclick ontvangen, dat de terugbetaling van 36,99 in gang is gezet. U zult dit bedrag in de komende werkdagen op uw rekening zien.

    Voor verdere vragen adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met Upclick via het volgende emailadres: compliance@upbill.com.

    Met vriendelijke groet,

    Dominic
    Customer Service
    Email: cs@ingenico.com

    Om verdere correspondentie te bevorderen, gelieve te reageren op deze email.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
passaat
Datum
Uiteindelijke oplossing
het bedrag is overgemaakt.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen