Klacht Global Collect: waar is mijn geld of product?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 442402
Gebruiker
yousje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

er is wel geld afgeschreven maar geen product ontvangen

De oplossing

Nou...kijken waar mijn product is gebleven dan wel niet mijn geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Global Collect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    08-May-2020 De heer El Yacoubi per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Uiteindelijke oplossing

Auteur
yousje
Datum
Uiteindelijke oplossing
dat ik me paysafe waarde terug krijg if mijn GELD TERUG!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen