Opgelost door Global Collect: Wanneer kan mijn betaling van 77,97 teruggestort krijgen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 367709
Gebruiker
E.T. Esveldt
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb bij VisionDirect daglensen besteld. Betaald via iDeal en heb na een paar uren de order weer geannuleerd. Ik moest een mail sturen naar boekhoud diensten vision direct. Maar hun mailbox is al een week onbereikbaar vanwege een maintenance. Ik zag dat vision direct BV via Globel Direct betalingen regelt.

De oplossing

Ik hoop het bedrag terug gestort te krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    Global Collect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    03-06-2019 Mevrouw Esveldt geeft aan dat Vision Direct eent erugbetaling zal uitvoeren. Indien er na 6 juni nog geen terugbetaling heeft plaatsgevonden kan mevrouw Esveldt contact opnemen met ons via cs@ingenico.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E.T. Esveldt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben mij een mail gestuurd dat ze het bedrag overgemaakt hebben naar visiondirect en dat ik visiondirect kon bellen. Dit heb ik gedaan en ze hebben het bedrag gestort op mijn bankrekening.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Global Collect?