Klacht Global Collect: Wel afschrijving geen bevestiging koop

Klachtnummer
# 486307
Gebruiker
VJ76
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wel geld afgeschreven terwijl op de site waar ik betaalde een error kwam te staan met de melding even geduld. Dit even geduld duurde maar en uiteindelijk heb ik geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen maar ben ik wel het geld kwijt. Ik maak me zorgen waar mijn geld is.

Gewenste oplossing

Mijn geld terugstorten als de bestelling niet gedaan blijkt. Anders graag bevestiging van de bestelling.

1 reactie

  1. Auteur
    Global Collect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    12-Oct-2020 Mevrouw Jonkers per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen