Klacht Global Collect: Ze blijven geld van mijn rekening afschrijven

Klachtnummer
# 266404
Gebruiker
Yusuf26
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ze blijven geld van mijn rekening afschrijven ik wil dat het echt nu stopt

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Global collect
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Tuncay,

    Bedankt dat u contact opneemt met Ingenico ePayments, eerder bekend als GlobalCollect BV.

    Ingenico ePayments is een Payment Service Provider die betalingen verwerkt voor diverse bedrijven.

    Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons te voorzien van een bewijs van betaling of uw bank afschrift? Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, moet het bewijs van betaling/bank afschrift aan de volgende eisen voldoen:

    1) naam van de rekening houder;
    2) het rekening nummer;
    3) het bedrag van de betaling;
    4) omschrijving van betaling;
    5) datum van betaling;
    6) rekening nummer en naam van de ontvanger.


    Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet,

    Met vriendelijke groet,

    Dominic
    Customer Service
    Email: cs@ingenico.com

    Om verdere correspondentie te bevorderen, gelieve te reageren op deze email.

Ook een klacht indienen over Global Collect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen