Klacht Global deals: Een Samsung Galaxy S3 besteld en betaald op 29-11-2012 en nooit geleverd gekregen

Anoniem

Ik kreeg op 21-11-2012 een mail van mijn leverancier waar ik in april 2012 een Samsung Galaxy S2 had gekocht een aanbieding om mijn telefoon in te ruilen voor het nieuwste model Samsung Galaxy S3 met bijbetaling van€100.Ik heb op 29-11-2012 mijn bestelling en betaling van€400 gedaan ,ik zou €300 terugbetaald krijgen als ik mijn oude telefoon naar hun op zou sturen,er was een levertijd belooft van 3-5 dagen verzending per GLS. Op 6 december ge-informeert waar mijn bestelde telefoon bleef,ik kreeg als antwoord de actie is zo'n succes we krijgen volgende week weer voorraad dan zal uw bestelling ook geleverd worden.Ik heb nooit iets ontvangen er is mij wel 10 keer belooft dat ik hem zou ontvangen,er werden de meest mooie smoesjes gebruikt.Op 27-12-2012 telefonisch contact met de eigenaar Niels de Wilde gehad en we zijn toen overeen gekomen de bestelling te annuleren,ik zou spoedig mijn betaalde €400 teruggestort krijgen,ik heb nooit iets ontvangen.
Er is nu een externe in het geding .

Nu na bijna 3 maande hoef ik het product niet meer,IK WIL MIJN GELD TERUG.

Wij vinden dat Global deals hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Global deals?