Opgelost door Global Garden: Product voeldoet niet

Marcel

Op 23-09-2013 heb ik bij u een zogenaamde Vogelvilla gekocht voor het bedrag van 129,- euro, uw bon 0200398738 van kassa 2 refereert. Al spoedig begon het materiaal waarvan het vervaardigd is, een soort van meubelplaat, open te buigen. Het lijkt mij dat dit materiaal niet voor buitengebruik geschikt is, ook de verf begon los te komen.
Daarop heb ik op 12-juli 2014 de vogelvilla teruggebracht naar Global Garden BV., en eiste het aankoop bedrag terug, daar het product niet geschikt blijkt voor het buitengebruik. Dit werd mij geweigerd door mevrouw Connie Vester, mede eigenaar van Global Garden BV. Zij verzekerde mij dat de vogelvilla binnen de kortste keren keurig en onzichtbaar gerepareerd bij mij thuis zou worden teruggebracht. Nu, ruim twee maanden later en na vier bezoeken aan Global Garens BV om opheldering te vragen waarop ik vage excuses te horen kreeg, is mijn geduld volledig op.

Mijn perfect gerepareerde vogelvilla (in de originele kleuren) terug te geven of mij het aankoop bedrag van 129 EURO te retourneren en geen verdere excuses of vertragingen.

Wij vinden dat Global Garden hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Marcel
    Vandaag (23-09-2014), dank zij de tussenkomst van de Consumentenbond / Klachtenkompas eindelijk mijn vogelvilla gerepareerd terug ontvangen van Global Garden. Het heeft heel veel moeite gekost om deze zaak op te lossen. Dat heeft dus ruim tien (10) weken in beslag genomen.

Ook een klacht indienen over Global Garden?