Klacht Global System B.V.: Bedrijf is niet transparant in wat het komt doen/verkopen

ZNG

Man aan de deur stelt zich voor als medewerker van ‘ Proper Company’ met voorstel gratis demonstratie te geven.
Zowel het telefoonnummer als bedrijfsnaam is twijfelachtig.

Graag tijdens het eerste contactmoment eerlijkheid en openheid bieden in wat je komt doen.
Het is namelijk zeer ongewenst schoonmaakwerkzaamheden aan te bieden terwijl je in de praktijk een product probeert te verkopen.

Goedemiddag mevrouw Groen,

wij waren gister avond op afspraak bij u gekomen, u gaf aan dat u de afspraak had geannuleerd.

wij hebben 1 bedrijf voor onze klanten dat is proper company de gegevens van Proper company zijn 0229-317271

het bedrijf Global System is een marketing en wervingsbedrijf van Proper Company en de gegevens zijn 0229-317171

het zijn 2 verschillende bedrijven.

mocht u nog vragen hebben kunt u contact met ons op nemen op de nummer 0229-317217 Proper Company

Bij het maken van de afspraak geven wij ook aan dat het om een promotieactie gaat voor ons product, dat ons product een kleine apparaat is waarmee we alles kunnen schoonmaken en mochten mensen het leuk vinden laten we een aantal hoogte punten zien van ons mini apparaat zodat zei het huishouden de komende dagen zelf niet hoeven te doen.
    tussen door of op het eind maken we nog is schoon wat u heef uitgekozen en doen wij ons best om het object weer als nieuw te maken.
    Om de miscommunicatie te voorkomen zullen wij voortaan ook de afspraak bevestigen met een app of een mail.

Ons bedoeling is om op deze manier tijdens de afspraak te laten zien wat het resultaat en de voordelen zijn van het product. ons motto is `zien is geloven`

En iedere klant is uniek voor ons en op deze manier kunnen we iedere klant op een unieke manier helpen.

Wij zeggen mocht je het niet promoten moet je het ook niet produceren..

ik hoop uw twijfel weg te hebben genomen en mocht u toch nog vragen hebben kunt u ons bellen.

Afdeling Klantenservice.

Ook een klacht indienen over Global System B.V.?