Klacht Global System B.V.: Misleidende verkooppraktijk.

stekelbaarsje22

Door een paar vragen te beantwoorden aan de deur zou ik uitverkoren kunnen worden voor een reiniging door de firma Global System. Het ging vooral over het feit, dat mond tot mondreclame belangrijk was voor deze firma. Toen ik gebeld werd, dat ik inderdaad uitverkoren was, gaf ik aan dat mijn vloerbedekking of banken wel in aanmerking kwamen voor een beurt.
Toen ze kwamen bleek het om een demonstratie te gaan van de Kirby, waar ik niet op zat te wachten. De reiniging ging dus de mist in. Heel jammer van mijn tijd en de mond tot mond reclame wordt dus nu antireclame.

C. Kruissink

Misschien excuses aanbieden voor niet nagekomen belofte .

Global System B.V.
    Beste heer / mevrouw Kruissink,

Als allereerste wil ik u namens de organisatie onze excuses aanbieden dat de boodschap niet duidelijk genoeg is geweest.
    Wij promoten onze producten door het te laten zien en daarom houden wij een enquête waar we dagelijks een aantal mensen uit selecteren. Bij de telefonische afspraak vertellen wij dat het een promotieactie is en het daarom ook graag willen laten zien.

Dus wij vertellen of schrijven er niet over maar laten het eenmalig aan u zien zodat u ook kunt kijken wat u van ons product vind en hopen wij dat u het enthousiast door wilt vertellen. Dus het houdt eigenlijk in dat we uw vloerbedekking en de bank weer als nieuw voor u proberen te maken en daarbij gelijk wat andere mogelijkheden kunnen laten zien. En iedere keer als u ziet hoe mooi het object is geworden wat wij voor u hebben schoongemaakt zult u aan ons denken en hierover enthousiast vertellen

Wij maken gebruik van de mond tot mond reclame omdat wij vinden dat de Kirby verbluffende resultaten geeft en in onze ogen zeer goed schoon maakt. We geven ook een website bij het maken van de afspraak zodat u kunt zien waarom we dit doen.

Helaas zijn we bij u niet duidelijk genoeg geweest wij vinden namelijk dat onze klanten altijd gelijk hebben en bij deze dus nogmaals onze excuses.

stekelbaarsje22
Geen

Ook een klacht indienen over Global System B.V.?