Klacht Globalhelpinfo.com: ik krijg geen mogelijkheid sensi en secure terug te sturen en mijn geld terug te ontvangen.

Klachtnummer
# 524464
Gebruiker
W.J. Eickmans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb 28-01 -2021 sensi&secure besteld en gekregen. de bijsluiter gaf aan dat ik het niet moet gebruiken. voor het terugsturen moest ik bij globalhelpinfo.com een reclamatiepakket aanvragen. dit zou na 14 dagen per post gestuurd worden. meteen gedaan. na 14 dagen niets ontvangen dus gevraagd waar het pakket bleef. men zou spoedig contact opnemen.
na een week nogmaals gevraagd . nog steeds geen reactie

De oplossing

zorgen dat ik het wel terug kan sturenst

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Globalhelpinfo.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Globalhelpinfo.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen