Opgelost door GLS : Alles gaat fout bij GLS

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 610538
Gebruiker
murphyandhislaw
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik ontving een Niet thuis code, verder geen info. Ik bel het nr. uit de mail met de vraag: Waar is mijn pakket dan nu? Het pakket zou bij de buren liggen. Maar welke, ik heb er 15... (appartementencomplex)
Krijg het nr van depot. 3 kwartier in de wacht. Het pakket ligt op het afhaalpunt.
Volgende dag blijkt dat de Vorige Bewoners van dit huis (ik woon hier sinds februari) een email hebben ontvangen!!! Voor n pakket op Mijn naam!!! Hoe krijg je dat voor elkaar?!!?

Gewenste oplossing

Het liefst heb ik dat ze hun werk naar behoren gaan doen want dit is vreselijk, zelfs voor een onderbezet bedrijf. Er is gewoon geen excuus voor deze reeks blunders.
Geboden oplossing
Heb excuses gekregen en de toezegging dat er meer personeel aangenomen zou worden...
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    GLS
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over GLS ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen