Klacht GLS : Aso chauffeur

Klachtnummer
# 539567
Gebruiker
Sjef
Datum
0 reacties

Details

De klacht

OMSCHRIJVING KLACHT
Chauffeur van jullie met sixt bus in maasdijk aangesproken op zijn rijgedrag. Na bijna botsing met een andere auto. Waarop hij zeer agressief reageerd . Na wat verbaal geweld op en neer . Hij zou me nog wel krijgen. En met weggaan . Gooide hij nog even volle Cola beker op mijn raam. Zeer asociaal gedrag. Getuige zijn er bij medipoint maasdijk. Dit alles gebeurde vrijdag ochtend 28 mei rond 0930 Mvg

De oplossing

Aanspreken op zijn gedrag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GLS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over GLS ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen