Klacht GLS : Begrijp dat het druk is. Maar informeer mensen duidelijk.

Klachtnummer
# 336957
Gebruiker
Gerritsena
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op dinsdag 4 december zou om 10.26 uur mijn pakket afgeleverd zijn. Volgens klantcentrum getekend met mijn naam. Deze dag was ik werken van 8 tot 18 uur. Bij thuiskomst geen bericht in brievenbus.
Uit de status van een mail moet ik lezen dat deze afgeleverd zou zijn. En na bellen weet ik dat dit eind vn de straat is geleverd. Hoe kan mijn naam er dan staan. Lijkt mij een vervalsing van handtekening.

Gewenste oplossing

Spreek op zijn minst de chauffeur aan op gedrag. Vervalsing van naam en geen bericht waar geleverd. Dit kan echt niet

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

GLS is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over GLS ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen