Klacht GLS : Belachelijke bezorger die geen een 1 letter kan invullen op het niet thuis blaadje

Joyceb.

Ik stond onder de douche toen de bezorger kwam maar heb geen bel gehoord (wat ik normaal wel hoor als die gaat en ik onder de douche sta) kom ik beneden ligt er een niet thuis blaadje in de bus maar die is compleet blanco!! Het is dat er een niet thuis code op geprint staat aan de hand daarvan heb ik kunnen invullen dat ik me pakketje morgen (10 mei 2022) wil ontvangen anders was ik me pakketje kwijt geweest!!! Ik bel met gls en die vrouw behandeld me of ik achterlijk ben. Zij vult de niet thuis code ook in en noemt een heel ander mail adres dan die van mij, dat kan want het pakketje heb ik gewonnen maar dat vond ze vreemd. Kort om ik vind jullie medewerkers heel slecht en absoluut niet klantvriendelijk! Want dit is niet de eerste keer. Op het niet thuis blaadje is geen eens de datum ingevult! Ja zo kan ik ook snel me werk doen.

Ik wil een excuus van het bedrijf en dat de bezorgers hun werk nu is een keer goed doen en blijven doen!

GLS
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over GLS ?