Klacht GLS : Belachelijke bezorger die geen een 1 letter kan invullen op het niet thuis blaadje

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 595396
Gebruiker
Joyceb.
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik stond onder de douche toen de bezorger kwam maar heb geen bel gehoord (wat ik normaal wel hoor als die gaat en ik onder de douche sta) kom ik beneden ligt er een niet thuis blaadje in de bus maar die is compleet blanco!! Het is dat er een niet thuis code op geprint staat aan de hand daarvan heb ik kunnen invullen dat ik me pakketje morgen (10 mei 2022) wil ontvangen anders was ik me pakketje kwijt geweest!!! Ik bel met gls en die vrouw behandeld me of ik achterlijk ben. Zij vult de niet thuis code ook in en noemt een heel ander mail adres dan die van mij, dat kan want het pakketje heb ik gewonnen maar dat vond ze vreemd. Kort om ik vind jullie medewerkers heel slecht en absoluut niet klantvriendelijk! Want dit is niet de eerste keer. Op het niet thuis blaadje is geen eens de datum ingevult! Ja zo kan ik ook snel me werk doen.

Gewenste oplossing

Ik wil een excuus van het bedrijf en dat de bezorgers hun werk nu is een keer goed doen en blijven doen!
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    GLS
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over GLS ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen