Klacht GLS : Bezorger geeft geen tijd om deur te openen

Klachtnummer
# 620107
Gebruiker
Samw98
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bezorger belt aan om pakketje af te leveren, ik woon in een appartementencomplex en op het moment dat ik de beneden deur open wil doen krijg ik een mailtje dat ik niet thuis ben. Dit is niet de eerste keer dat dit zo gaat. En heb al 1 keer mijn bestelling te laat gehad voor een verjaardag omdat ze me geen tijd gunnen om de deur open te doen. En het is ook ap voor gekomen dat de bezorger niet eens heeft aangebeld en ik hem zo zie wegrijden, vervolgens krijg ik een niet thuis bericht.

Gewenste oplossing

Ik wil graag dat de bezorgers bij een appartementencomplex wat meer tijd nemen zodat de bewoners de deur open kunnen doen. Ze rijden vaak al weg voor ze überhaupt hebben aangebeld.

1 reactie

  1. Auteur
    GLS
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over GLS ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen